Seguidors

dilluns, 17 d’octubre del 2011

L'HORA DEL TÉ

Aquesta tarda mentres cosía i em prenía un tè, me n'adonat d'una cosa que sempre faig...
Sempre poso un tovalló de paper sota la tassa.
Sembla mentida, amb la quantitat de temps que fa que cuso, mai se m'ha havia acudit fer alguna cosa per no tacar la taula i al mateix temps que fós maco.
Doncs ràpidament he posat fil a l'agulla i amb un petit bloc que va sobrar-me d'un coixí que vaig fer l'any passat he fet un... crec que és diu Mug Rug.
No serà l'últim!

Esta tarde mientras cosía y me tomaba un té, me he dado cuenta de una cosa que siempre hago...
Siempre pongo una servilleta de papel debajo de la taza.
Parece mentira, con la cantidad de tiempo que hace que coso, nunca se me había ocurrido hacer alguna cosa para no manchar la mesa y al mismo tiempo que fuera bonito.
Pues rápidamente he puesto hilo en la aguja y con un pequeño bloque que me sobró de un cojín que hice el año pasado he hecho un... creo que se llama Mug Rug.
No será el último!



8 comentaris:

  1. Que buena idea para aprovechar "restitos"...
    Besos

    ResponElimina
  2. ara ET fará pena que es taqui perque es precios
    un peto

    ResponElimina
  3. Una gran idea, i es que de vegades no veiem alguna cosa que tenim al davant i fins que s´ens encen la llumeta.
    Bona semana

    ResponElimina
  4. I els pots fer de diferents colors segons la tassa
    que facis servir.

    ResponElimina
  5. Qué bonito!!! yo tengo ganas de hacerme uno, pero no sé por qué me pongo antes a hacer cosas grandes que cosas pequeñas y sigo sin mi mug rug.

    Tienes unas tazas chulísimas para tomar el té... jeje, soy una loca de las tazas de té y los mugs...

    Besos,

    Laura.

    ResponElimina
  6. Veus com no s'ha de llençar res? Mai saps quina idea pot sortir en un moment donat.
    La Maria té raó, ara et farà pena utilitzar-lo perque és tan maco que i si es taca?
    Petons,

    Digna
    http://elmondolivia.blogspot.com/

    ResponElimina