Seguidors

dimecres, 19 d’octubre del 2011

ARBRE DE NADAL

Aquest any no sé què em passa però estic a fons amb el tema Nadal.
Aquesta vegada us ensenyo un arbre de Nadal que he copiat totalment del blog de La tieta Rosa, el vaig veure en una fotografia del seu post sobre el taller de Nadal que va fer el cap de setmana passat i em vaig enamorar.
Sense pensar-m'ho dues vegades li vaig demanar permís per fer el plagi i ella molt amable no només em va autoritzar, sinó que a més a més em va enviar les instruccions per fer-lo.
Moltes gràcies de nou Rosa i un petó molt gran.


Las fotos no son estupendas, pero...


Este año no sé qué me pasa pero estoy a fondo con el tema de Navidad.
Esta vez os enseño un árbol de Navidad que he copiado totalmente del blog de La tieta Rosa, lo ví en una fotografía de su post sobre el taller de Navidad que hizo el fin de semana pasado y me enamoré.
Sin pensarmelo dos veces li pedí permiso para plagiarla y ella muy amable no solo me autorizó, si no que a demás me envió las instrucciones para hacerlo.
Muchas grácias de nuevo Rosa y un beso muy grande.

1 comentari:

  1. Aquest Nadal casa teva estarà impressionant.
    L'arbre és xulissim.

    Petons,
    Digna
    http://elmondolivia.blogspot.com/

    ResponElimina