Seguidors

dimarts, 4 de desembre del 2012

TIC - TAC - TIC - TAC

El temps passa ràpid i poc a poc s'acosta Nadal.
Cada any vull fer un calendari d'Advent de robetes nadalenques
i cada any m'agafa el dia 30 de novembre sense haver-ho fet,
en fi, aquest any vaig comprar unes bossetes de paper brillant,
una corda de cànem, unes pinces nadalenques ....
I aqui aquesta nostre calendari d'aquest any,
Cada dia em llevo aviat per anar posant en la corresponent bosseta
pintaungles, labials, bijuteria i alguna llaminadura es clar.
Ho he de posar dia a dia perquè les meves nenes 
són molt "listillas" jejejeje

El tiempo pasa rapido y poco a poco se acerca Navidad.
Cada año quiero hacer un calendario de Adviento de telitas navideñas
y cada año me pilla el dia 30 de noviembre sin haberlo hecho,
en fin, este año compré unas bolsitas de papel brillante,
una cuerda de cañamo, unas pinzas navideñas....
Y aqui esta nuestro calendario de este año,
Cada dia me levanto pronto para ir poniendo 
en la correspondiente bolsita
pintauñas, labiales, bisuteria y claro esta alguna chuche.
Lo tengo que poner dia a dia porque mis niñas 
son muy "listillas" jejejeje





 Mireu quin angelet més bonic!
la meva filla gran diu que té la cara trista
però a mi m'agrada molt.
El patró ens el va oferir Belen.
El que veieu darrera del angelet és un tresor 
del meu últim viatge a França.
El vaig comprar en un brocanter.
Ja us ho ensenyaré amb més detall un altre dia.


Mirad que angelito mas bonito!

Mi hija mayor dice que tiene la cara triste
pero a mi me gusta mucho.
El patrón nos lo ofreció Belen.
Lo que veis detrás del angelito es un tesoro
de mi ultimo viaje a Francia.
Lo compré en un brocante.
Ya os lo enseñaré con más detalle otro dia. 



8 comentaris:

  1. El calendari és una bona idea i ràpida. L' angelet fa prou bona cara, però estic molt intrigada en la nova adquisició de França. Les coses de brocanter m'encanten i pel què es pot veure, aquesta és d'aquelles que somniem tota la vida. No sé si tindré paciencia! Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Te ha quedado muy lindo, tus niñas estaránencantadas.
    un abrazo
    Ángela

    ResponElimina
  3. Aquest angelet encara el tinc pendent. No sé si el faré aquest Nadal, però a tú t'ha quedat molt bonic.
    Qué tal per Creativa?
    Petonets,

    ResponElimina
  4. Molt xulo el calendari d`advent. Jo soc de les teves, cada any vull fer un però quan arriba la data ni l`he començat. L`angelet el tinc pendent de fer, m`he comprat fins i tot la pistola de silicona!!!!
    Petons

    ResponElimina
  5. Em passa exactament igual que a tu i aquest any també, i veig que tu ho has resolt amb molt d´enginy.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. ai... mare meva... si som totes, o casi totes, iguals...
    Jo cada any vull fer una calendari d'advent... i al final acabo anant al super a comprar-lo fet i ple... quin desastre... i les teves filles com les meves... molt i molt curioses....
    Així que m'has fet riure... has trobat una molt bona solució! si senyor... aquest any ja no hi soc a temps... però el proper any... com que si em recordo.. m'ho copio!
    ah, per cert, aquest tresor que tens pendent d'ensenyar.... segurament m'agradarà molt, té molt bona pinta!
    petons,
    Cesca

    ResponElimina
  7. con los calendarios siempre nos pasa igual,,, es un desastre y ahora aun mas que tenemos 100000 cosas en la cabeza
    el angelito a mi me parece monisimo y lo que hay detrás, ufffff que bonito con lo poco que se ve!!!
    un beso

    ResponElimina
  8. Qué entretenida vas a estar actualizando vuestro calendario cada día .. jajaaj ... una idea genial.
    Besos.

    ResponElimina