Seguidors

dijous, 20 de desembre del 2012

AMIGUES NO TAN INVISIBLES

Una nova edició de "L'amiga invisible"!!!
Aquests són els regals que he fet
per l'amiga que m'ha tocat aquest any.
Mentre es publica aquest post
sóc al restaurant celebrant el Nadal
amb l'Ana, la Mar, l'Anna, la Rosemary i l'Olga.
Demà us explicaré més coses i
us ensenyaré el que m'hagi tocat a mi.

Una nueva edición de "La amiga invisible"!!!
Estos son los regalos que he hecho
para la amiga que me ha tocado este año.
Mientras se publica este post
estoy en el restaurante celebrando la Navidad
con Ana, Mar, Anna, Rosemary y Olga.
Mañana os explicaré más cosas y 
os enseñaré lo que me haya tocado a mi.




La foto de l'agulla o fermall ha sortit amb un color que no és real.
No sé què ha passat, en realitat és lila.

La foto del broche ha salido con un color que no es real.
No sé qué ha pasado, en relidad es lila.













8 comentaris:

  1. Quins regals mes guapos!! Ja tinc ganes de veure el teus!!!!!!!! Petons;))

    ResponElimina
  2. Són xulíssims. El que més m'agrada és la caseta. Molt bon Nadal.

    ResponElimina
  3. Donç a mi m'agrada molt tot, el fermall, el neceser i la caseta!!1
    Quina sort a qui li hagi tocat els teus detalls, però estic segura que veient qui son la resta d'integrants del grup... segur que els teus detalls seràn fantàstics!!
    Petons i si no parlem, que passis unes molt bones festes!
    Cesca

    ResponElimina

  4. Unos regalos muy bonitos!!!
    Felices fiestas y prospero año 2013!!!
    Un besazo

    ResponElimina
  5. Que monisima la casita!!!!
    Aunque cada cosa es bonita
    Felices fiestas y mejor 2013!!!!

    ResponElimina
  6. ei! que no et va tocar res??? sí, sí, diga'm tafanera.... però sabent qui havia al sopar.... tinc moltes ganes de veure les maravelles que us debíeu cosir... jijijij

    Per cert, si no parlem abans... que tinguis molt bones festes i un magnific 2013!
    Una abraçada,
    Cesca

    ResponElimina
  7. Qué monada! Me gusta especialmente la casa montada con esa perchita.
    Besos!!!

    ResponElimina