Seguidors

dilluns, 10 de desembre del 2012

CASETA OCELLS


Un Kit que vaig comprar a Creativa. 
Va ser amor a primera vista, jejeje
No he trigat gaire a acabar-ho perquè és molt fàcil.

Per cert que no he fet cap comentari de la fira...
Per motius de feina, finalment no vaig poder
anar-hi el divendres com volia i va ser dissabte.
A les 10 del matí ja hi havia caos.
Un desordre de cues impressionant,
havies de preguntar a les mateixes
persones que feien cua perquè no hi havia manera 
de saber cap on havies d'anar,
molt mal indicat.
Varis anys sense poder anar i quan per fi ho aconsegueixo
el resum podria ser:
1h de cua, 1h dins.
Espero que vosaltres hagueu tingut més bon feeling que jo.






Un kit que compré en Creativa.
Fue amor a primera vista, jejeje
No he tardado mucho en acabarlo porque es muy fácil.

Por cierto, no he hecho ningún comentario sobre la feria.
Por motivos de trabajo finalmente no puede ir el viernes 
como quería
y tuvo que ser el sábado.
A las 10 de la mañana ya había caos.
Un desorden de colas impresionante,
tenias que preguntar a las mismas personas que hacían cola
porque no había manera de saber donde tenias que ir.
Muy mal indicado.
Varios años sin poder ir y cuando por fin lo consigo
el resumen podría ser:
1h de cola, 1h dentro.
Espero que vosotras hayáis tenido más buen feeling que yo.



5 comentaris:

  1. Donç sembla que va ser una hora molt ben aprofitada, no?

    Abraçades, Cesca

    ResponElimina
  2. Ay, que mono aquest kit. Bè, el resultat d'aquest kit. Això de Creativa va ser perque no vas poder venir amb la Cesca i amb mí.
    Fora broma, jo vaig trobar Creativa millor que altres anys, qué rara sóc? No ho sé. Vaig trobar molta gent a les portes, però un any vaig fer casi una hora per entrar i aquesta vegada molt menys. A més, dintre s'estava molt més tranquil, menys aglomeració de gent i vaig veure la fira més gran. Però sí he vist molts comentaris de que es va tallar l'accès a l'interior en determinats moments, per això potser s'estava millor dintre.
    L'any que ve has de repetir per superar aquesta experiencia, jaja.
    Petons,

    ResponElimina
  3. Doncs t'ha quedat fantástic. Com a mínim tens un bon record de la fira. Jo també vaig fer cua, una per comprar entrada i una per entrar. No estic acostumada a veure tanta gent, l'acumulació més gran que veig, normalment és d'ovelles! Un altre any serà millor. Gràcies per la visita: la foto de la xapusseta és en blanc i negre, precisament per això ;-), je , je.

    ResponElimina
  4. Me encanta la casita es preciosa!!!! En cuanto a la feria, todo depende de la hora y el día elegido, que pena que no la hayas podido disfrutar!!!
    Un beso

    ResponElimina
  5. Moníssima la caseta. Jop a Creativa vaig sempre el primer dia (m'agafo un dia de vacances) i no hi ha tant mogollón. Però sí que és veritat que cada any hi ha més i que els organitzadors no són genis.

    ResponElimina