Seguidors

diumenge, 8 de juliol del 2012

ORGANITZACIO

Fa uns dies algú comentava en el meu post sobre 
l'inici de les vacances:
Quina organització!.... doncs res de res,
ho he fet fatal, jejejeje
per començar em vaig quedar sense llana a mig xal i
tres de les Juanites que vaig preparar-me estan incompletes.
ho haure d'acabar tot a casa.
Sort que n'he dut mes....
Espero que no em passi el mateix en les properes que obri.
Ainsssssss!!!!!
M'ho prenc amb tranquil·litat perquè les vacances 
són per relaxar-se.
Ommmmmmm

Hace unos días alguien comentaba en mi post sobre 
el inicio de las vacaciones:
Qué organización!.... pues nada de nada,
lo he hecho fatal, jejejeje
para empezar me quedé sin lana a la mitad del chal 
y tres de las Juanitas que me preparé estaban incompletas.
Lo tendré que acabar todo en casa.
Menos mal que me he traído mas...
Espero que no me pase lo mismo con las próximas que abra.
Ainsssssss!!!!!!
Me lo tomo con tranquilidad porque las vacaciones
son para relajarse.
Ommmmmmmmm 




3 comentaris:

  1. Doncs penso que encara amb els mojitos, ron, etc, les juanites et surten molt bè.
    Quin relax...

    ResponElimina
  2. Quina enveja que em fan aquets peus!!!!
    Disfruta molt.

    ResponElimina
  3. Nena quina enveja!!!
    Es igual la organización porque las vacaciones tienen eso de caos, que para eso son vacaciones!!!!

    ResponElimina