Seguidors

dissabte, 30 de juliol del 2011

EL FIL DE LA VIDA

Avui és un dia especial, la nostra amiga Olga fa anys i per celebrar-ho entre totes li hem fet un quilt que es diu "El fil de la vida".
El quilt esta fet com veieu per un munt de cercles units per un fil... cada cercle simbolitza un any de la seva vida y els colors tenen a veure amb el que va passar o com va ser aquell any. El centre esta format per un grup de cercles de colors rosats ja que simbolitzen la infantesa, els foscos volen dir anys durs, alguns  especials que son per representar al dia que es va casar, el naixement dels seus fills i així amb la resta de cercles.
El regal no només constava del quilt, això només va ser l'últim regal de la nit especial que li vam preparar, el primer de tot va ser un viatget a un Spa xulíssim on totes vam passar una "humida" tarda entre piscines, Jacuzzis, saunes, Hamman i xorrets varis d'aigua.
Més tard vam anar a la terrassa d'un restaurant francès on ens vam cruspir un sopar genial regat amb un bon vi i on per fi i després del pastís li vam entregar el quilt.

Hoy es un dia especial, es el cumpleaños de nuestra amiga Olga y para celebrarlo, entre todas le hemos hecho un quilt que se llama "El hilo de la vida".
El quilt esta hecho como veis por un monton de círculos unidos por un hilo... cada círculo simboliza un año de su vida y los colores tienen que ver con lo que pasó o como fué ese año. El centro está formado por un grupo de circulos de colores rosados ya que simbolizan la infancia, los oscuros quieren decir años duros,algunos especiales que son para representar el día que se casó, el nacimiento de sus hijos i así con el resto de los círculos.
El regalo no solo constaba del quilt, eso sólo fué el último regalo de la noche especial que le preparamos, el primero de todos fué un viajecito a un Spa chulísimo donde todas pasamos una "húmeda" tarde entre piscinas, Jacuzzis, saunas, Hamman i chorritos varios de agua.
Mas tarde fuimos a la terraza de un restaurante francés donde nos zampamos una cena estupenda regada con un buen vino y donde por último y después del pastel le entregamos el quilt.










Perquè no s'enfadin amb mi les meves amigues només posaré una foto de totes les que vaig fer al Spa però amb aquesta us quedarà clar lo bé que ens ho vam passar i lo molt que ens va fer riure l'Olga.
Per cert no crèieu que esteu veien un fotograma de la famosa pel.lícula "Escuela de sirenas" us juro que som nosaltres, bé jo estic fent la foto. jajajajajajajaja
En fi, un dia que totes recordarem.

Para que no se enfaden conmigo mis amigas solo pondré una foto de todas las que hice en el Spa, pero con esta os quedará claro lo bien que lo pasamos y lo mucho que nos hizo reír Olga.
Por cierto no os creáis que estais viendo un fotograma de la famosa película "Escuela de sirenas" os juro que somos nosotras, bueno, yo estoy haciendo la foto jajajajajajaja
En fin, un día que todas recordaremos.



2 comentaris:

  1. Quin significar mes precios!!!
    Un quilt que no oblidara mai!!
    P

    ResponElimina
  2. ¡Qué detalle tan bonita!
    Seguro que Olga estaba encantada, y va veo que lo pasasteis genial :)

    Marta

    ResponElimina