Seguidors

dimarts, 19 de juliol del 2011

BOSSA TARDOR (1)




Tot va començar amb un bundle repartit entre quatre.
Més tard vaig voler fer-me una bossa i amb un patró fet amb paper d'embalar i un regle va començar l'aventura de la bossa de tardor.
Això no és cap tutorial, és només una mostra del que pot passar quan un canvia d'opinió a mig projecte.
Una cosa que em passa a mi sovint.

Todo empezó con un bundle repartido entre cuatro.
Mas tarde quise hacer un bolso y con un patrón hecho de papel de embalar y una regla empezó la aventura del bolso de otoño.
Esto no es un tutorial, solo es una muestra de lo que puede pasar cuando uno cambia de opinión a medio proyecto.
Una cosa que a mi me pasa con frecuencia. 














Com veureu ja estava gairebé acabat, però...
Se'm va creuar un cable i el disseny va patir unes modificacions d'ultima hora, jejeje.
I va evolucionar cap això...

Como vereis ya estaba casi acabado, pero...
Se me cruzó un cable y el diseño sufrió unas modificaciones de última hora, jejeje.
Y evolucionó hacia esto...




Aviat us ensenyaré com acaba tot...

 
Pronto os enseñaré como acaba todo...

2 comentaris: