Seguidors

divendres, 4 de febrer del 2011

GRANNYS


L'Imma em va parlar de "All you knit is love" al carrer barra de ferro nº 8, vaig decidir anar a treure el cap i la veritat és que em va agradar molt, una botiga amb encant portada per gent encantadora. I es clar vaig comprar uns capdells de cotó de colors pastís super dolços i agradables al tacte amb els que he començat a fer grannys.

Imma me habló de "All you knit is love" en la calle barra de ferro nº 8, decidí ir a asomar la nariz y la verdad es que me gustó mucho, una tienda con encanto llevada por gente encantadora.
Y claro, compré unas madejas de algodón de colores pastel super dulces y agradables al tacto con los que he empezado ha hacer grannys. 












6 comentaris:

  1. M'agraden aquestos colors i la textura del coto es tendrissima
    Una abraçada
    Maria

    ResponElimina
  2. Jo no he vist mai aquest cotó, ei!!! els colors preciosos, crec que tinc que fer una excursió a Barna.Ara soc jo la que tinc que convidar a cafè.

    ResponElimina
  3. ¡Qué chulos Rosa! Yo también me he pasado al ganchillo últimamente.. jeje... por cierto, que soy Marta la gallega que fue al curso de Ana en Capmany, que he cambiado de nombre al blog :) petonets!

    ResponElimina
  4. Las lanas son preciosas, muy bonitos los grannys.
    Besos

    ResponElimina
  5. Molt maques les llanes! Quan torni a baixar a Bcn, et truco i m'hi portes! Petons!

    ResponElimina