Seguidors

diumenge, 6 de febrer del 2011

UN MENYS

Recordeu aquell post que es deia: Tancant temes? Doncs bé, per fi ho he tancat de veritat. Vaig acabar de encoixinar (molt poc, ja sabeu que no m'agrada encoixinar) li vaig possar un biaix del que no ensenyo les cantonades perquè m'han quedat fatal (potser un dia tindré ànims per desfer-les i arreglar-les)  i ja està, un cosa menys en la cistella dels pendents.
La peque està encantada, darrerament tot el que faig és per ella.
Hauré de pensar a fer-li alguna cosa a la gran abans de que arrugui el nas.

Recordais aquel post que se llamaba: Cerrando temas? Pues bien, por fin lo he cerrado de verdad. Terminé de acolcharlo (muy poco, ya sabéis que no me gusta acolchar) le puse un bies del que no os enseño las esquinas porque me han quedado fatal (quizás un día tendré ánimos para deshacerlas y arreglarlas) y ya está, una cosa menos en el cesto de los pendientes.
La peque está encantada, últimamente todo lo que hago es para ella. Tendré que pensar en hacer algo para la grande antes de que arrugue la nariz.






9 comentaris:

  1. Molt be! Rosa, ara has d'acabar el sampler, anima't que val la pena!

    ResponElimina
  2. Te ha quedado precioso Rosa... ay, yo también me tengo que animar a terminar mis inacabados jaja

    ResponElimina
  3. Enhorabuena por conseguir acabar con los "inacabados".
    Para las que tenemos dos nenas, estos proyectos hay que planificarlos dobles, más que nada por no tener que oir frases como:"claro,siempre es para la misma..." o también "hombre, otra cosa para la niña!!"
    Te ha quedado genial.
    Espero verte pronto.
    Besitos

    ResponElimina
  4. Me gustan mucho los colores de esta manta, te ha quedado preciosa. Un beso.
    Nuria

    ResponElimina
  5. Rosa, t`ha quedat preciosa, m`agrada moltíssim. Quan veig les coses de patchwork tan maques que feu m`entren més ganes d`apuntar-me a classes!!!
    Petons
    Sonia

    ResponElimina
  6. Lo importante es acabar cosas que te gusten, todos podemos mejorar en alguna cosa: lo mejor es ser consciente y mejorar cada dia

    ResponElimina
  7. Yupiiiii!!! Ya arreglaremos esas esquinas, no te preocupes. Me gusta mucho como ha quedado ;)

    ResponElimina
  8. Tranquil·la, que Mar porta les piles noves i segur que amb un plis plas queda perfecta.
    M'agrada molt son el meus tons preferits.

    ResponElimina