Seguidors

dijous, 20 de gener del 2011

DOLÇA INSPIRACIÓ

A la "cuinetes" de la meva filla petita li encanta fer pastissos (será perque es la dolçura personificada) i he pensat en regalar-li un devantal ben maco, a veure si em fa un brownie  com a agraïment que li queden boníssims.
He començat dibuixant un cupcake en paper adhesiu tèrmic i després l'he aplicat amb la planxa a la roba que farà de devantal.
Ara faré un festó al voltant del dibuix i posaré un biaix al devantal amb una roba que sigui d'un color o estampat que ressalti.
 Haig de recollir perquè esta a punt d'arribar de l'insti i no vull que m'enxampi "amb les mans a la massa", demà us ensenyo com va quedant.

A la cocinitas de mi hija pequeña le encanta hacer pasteles (será porqué és la dulzura personificada) y he pensado en regalarle un delantal bien bonito, a ver si me hace un brownie como agradecimiento que le quedan buenísimos.
He empezado dibujando un cupcake en papel adhesivo térmico y después lo he aplicado con la plancha en el tela que hará de delantal.
Ahora haré un festón al rededor del dibujo y pondré un bies al delantal con una tela que sea de un color o estampado que resalte.
Tengo que recoger porqué está a punto de llegar del insti y no quiero que me pille "con las manos en la masa", mañana os enseño como va quedando.




4 comentaris:

  1. Quina bona pinta té aquest pastís! Segur que li donaràs una sorpresa molt maca. Un petó.
    Nuria

    ResponElimina
  2. Si que tiene buena pinta y que digamos del pastis de poma.
    Isabel

    ResponElimina
  3. Rosa, me parece monísimo el delantal a la vez de gracioso y sencillo, es de esas cosas que cuando las ves dices no hace falta dibujos dificilisimos ni complicados.Quedara muy chulo.Yo hice unos de gallinas,que como siempre llegaron mis hijas y tambien querian y me toco hacer 3, en esta casa el trabajo siempre se triplica sea lo que sea .Bueno Rosa sequiré visitandote.Un besazo desde Alccañiz (Motorland)

    ResponElimina
  4. Una mica de brownie amb el cafè també és bo
    oi !!!!!!!!

    ResponElimina