Seguidors

dijous, 23 d’abril del 2015

FELIÇ DIA DE SANT JORDI

Quest any el dia de Sant Jordi ha sigut diferent.
Els que m'estimen m'han regalat una rosa com cada any
però de forma poc convencional...
Les meves filles han fet galetes 
que han decorat amb roses.
I el meu company m'ha regalat 
uns plats molt bonics per la meva col·lecció de plats antics.

Este año el día de Sant Jordi ha sido diferente.
Los que me quieren me han regalado una rosa como cada año
pero de forma poco convencional...
Mis hijas han hecho galletas 
que han decorado con rosas.
Y mi compañero me ha regalado
unos platos muy bonitos
para mi colección de platos antiguos.

This year Sant Jordi has been different.
Those who live me have given me a rose as every year,
but in a less conventional way...
My daughters have made cookies
decorated with roses.
And my partner has given me
two very beautiful plates for my antique plates collection.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada