Seguidors

dimarts, 28 de maig del 2013

UFO No 4


 Segueixo endavant amb el principal propòsit d'aquest any
de treure'm de la pila tots el projectes inacabats.
Així que aquí va el quart.
Aquest el vaig començar en els temps en què els dinosaures
corrien per la terra...jejejejeje.
La idea principal era que havia de ser tot 
estrelles d'Ohio però la cosa no prosperava,
així que vaig decidir barrejar-ho amb nine pach per fer via.
Heu de perdonar-me però quan ja el tenia penjat, 
m'he adonat que no l'havia planxat
o sigui que si el veieu una mica arrugadet
feu la vista grossa.

Sigo adelante con el principal propósito de este año
de quitarme de la pila todos los proyectos inacabados.
Así que aquí va el cuarto.
Este lo empecé en los tiempos en que los dinosaurios
corrían por la tierra... jejejejeje.
La idea principal era que tenía que ser todo
estrellas de Ohio pero la cosa no prosperaba,
así que decidí mezclarlo con nine pach para ir mas rápido.
Tenéis que perdonarme pero cuando ya lo tenía colgado,
me he dado cuenta de que no lo había planchado
o sea que si lo veis un poco arrugadito
haced la vista gorda.

I keep on with the main purpose of this year
of finishing with all the unfinished projects.
So here goes the fourth one. 
I started this one when dinosaurs still 
walked on Earth...hehehehe.
The main idea was that it had to be all
Ohio's stars but the thing wasn't working,
so I decided to mix it with nine patch to go faster.
You'll have to excuse me because once I had it hanging, 
I realized I hadn't ironed it
so if you see it a little bit wrinkled
just pretend it's not.





9 comentaris:

  1. Azul, un color que me encanta, es muy bonita, felicidades

    ResponElimina
  2. Clar, acabant aquests ufos tan espectaculars, com vols estar pel Hilo rojo.
    És un quilt superbonic.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Es chulisimo!. Una preciosidad te felicito.
    Excelente trabajo.

    ResponElimina
  4. T'ha quedat preciós Rosa. Ara entenc per que no tens temps per al punt de creu... jejeje

    Petonets desde Manresa

    ResponElimina
  5. Donç que vols que et digui... a mi m'agrada molt! amb arrugues i tot.. em sembla monissim!!!

    I em sembla molt bon proposit acabar tots els UFO'S!!! t'en queden gaires encara??? si tots són igual de macos...

    Petonets
    Cesca

    ResponElimina
  6. Vista gorda hecha. Si no lo dices no me doy ni cuenta. Me parece precioso y elegantísimo en su sencillez y colorido. ¡Enhorabuena!

    Besos

    ResponElimina
  7. Nena, quina xulada! T'ha quedat fantàstic!
    Un petó

    ResponElimina
  8. Uau!!! És una xulada!!! T'ha quedat genial!!! Em sembla bona idea acabar amb els UFOS. Jo també ho estic intentant però no en surto.

    ResponElimina
  9. Ei, em trec el barret, ha quedat fenomenal! Bona setmana!

    ResponElimina