Seguidors

dijous, 25 d’octubre del 2012

FLOR DE LAGARTO

No m'he tornat lela, no! jajajajaja
És que us vull ensenyar una nova "flor" que tinc.
Fa un temps em van donar un esqueix del que semblava 
un cactus i....
Avui m'he trobat això!
No em direu que no es curiosa!
Com no tenia ni idea de què era, he buscat per internet.
El seu nom "trènic" és Orbea Variegata, 
però també l'anomenen Flor de Lagarto.
Trobo que li queda molt bé pels colors, 
no us sembla?


No me he vuelto "lela", no! jajajajaja.
Es que os quiero enseñar una nueva "flor" que tengo.
Hace un tiempo me dieron un esqueje de lo que parecía
un cactus y...
Hoy me he encontrado esto!
No me direis que no es curiosa!
Como no tenía ni idea de lo que era, he buscado por internet.
Su nombre "trénico" es Orbea Variegata,
pero también la llaman Flor de Lagarto.
  Creo que le queda muy bien por los colores,
no os parece?



5 comentaris:

  1. per cert, revisat el link de les authentiques que no et funciona correctament!!! jijiji

    ResponElimina
  2. Ostres, quina sorpresa et debies endur, és molt original!!!

    ResponElimina
  3. Esmuy original, yo tambien la tengo, no sabía su nombre, gracias por comentarlo,¿no digas que no es original?

    ResponElimina
  4. Ei, molt guapa aquesta flor. No n´havia vist mai cap i és molt extremada. No m'estranya que et portessis una bona sorpresa. Gràcies per ensenyar-la! Que passis una bona castanyada!

    ResponElimina