Seguidors

dijous, 8 de març del 2012

BOSSA ECO

La capsa de retalls a tornat a obrir-se.
El dibuix del paisatge és meu però el disseny de la bossa és de Authentic.

La caja de retales ha vuelto a abrirse.
El dibujo del paisaje es mío pero el diseño de la bolsa es de 












La model com sempre es la Gisela.

La modelo como siempre es Gisela.



Un cop oberta la bossa té una butxaca
 per guardar tickets, mocadors...
(El mòvil no que te'l pispen)

Una vez abierta, la bolsa tiene un bolsillo
para guardar tickets, pañuelos...
(El móvil no que te lo afanan)



6 comentaris:

  1. MOlt xula la bossa... com ho diuen allò?? cvcq???
    jajaja

    Fins aviat!

    ResponElimina
  2. Que bonica i qué pràctica, m`encanta!!!!
    Petons
    Sonia

    ResponElimina
  3. És xulísima. I els colors, com m'agraden.
    Petonets,

    ResponElimina
  4. Molt pràctica, jo també m´hen estic fent una, no com aquesta, però per portar a la bossa de mà, ja se sap, ens hem d´adaptar al nous temps.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Hola, Rosa, pots passar pel meu blog per recollir un premi que t'he deixat.

    ResponElimina