Seguidors

dimarts, 21 de febrer del 2012

PREMI

Mil gràcies a La Francesca  que m'ha enviat un premi, 
per pensar amb mi.
Em fa molta il.lusió, tot i que em fa treballar una mica, jejeje.
El primer que he de fer és explicar 7 coses sobre mi.


Mil gracias a Francesca que me ha enviado un premio,
por pensar en mi.
Me hace mucha ilusión aunque me da un poco de trabajo.
Lo primero que debo hacer es explicar 7 cosas sobre mi.




Premi+sweet+2.png



Som-hi!!!


1.- Tinc dues filles que són la meva vida i que fan de mi el que volen.
Tengo dos hijas que son mi vida y que hacen de mi lo que quieren.
2.- El silenci, l'hivern i la xololata negre són algunes de les coses que més m'agraden en aquest món.
El silencio, el invierno y el chocolate negro son algunas de las cosas que mas me gustan en este mundo.
3.- Una altra cosa és la fotografia, i intento millorar sempre que puc fent algun curset o llegint manuals.
Otra cosa es la fotografía, y intento mejorar siempre que puedo haciendo algún cursillo o leyendo manuales.
4.- El meu somni daurat és viure en una caseta al camp, amb un hortet, envoltada per un jardí, un rierol, un bosc...
Mi sueño dorado es vivir en una casita en el campo, con un huerto, rodada por un jardín, un riachuelo, un bosque...
5.- M'agrada molt el sò de la pluja barrejat amb l'olor que surt de la cuina mentre enforno un pastís.
Me gusta mucho el sonido de la lluvia mezclado con el olor que sale de la cocina mientras horneo un pastel.
6.- Amb el temps s'ha tornat com un ritual passar les tardes de diumenge a casa sola o amb alguna amiga fent labors, prenent un tè, menjant un pastís...
Con el tiempo se ha convertido en un ritual pasar las tardes de domingo en casa sola o con alguna amiga haciendo labores, tomando un té, comiendo un pastel...
7.- M'agradaria poder dedicar més temps a cosir.
Me gustaría poder dedicar mas tiempo a coser.






LES BLOGUERS A LES QUE JO DONO AQUEST PREMI SÓN:
LAS BLOGUERS A LAS QUE YO DOY ESTE PREMIO 
SON:

















I per finalitzar, el que hem de fer amb aquest premi és el seguent:
Y par finalizar, lo que debemos hacer con este premio es lo siguiente:

Afegir el premi al blog.
Añadir el premio al blog.
Donar les gràcies al blogger que te'l va donar.
Dar las gracias al bloguer que te lo ha dado.
Fer esment de 7 coses sobre tu mateixa.
Mencionar 7 cosas sobre ti misma.
Enumerar les normes.
Enumerar las normas.
Donar el premi a 15 bloguers.
Dar el premio a 15 bloguers.
Informar a cada un dels 15 deixant un comentari al seu blog.
Informar a cada uno de los 15 dejando un comentario 
en su blog.


















6 comentaris:

  1. Moltíssimes gràcies pel premi guapíssima.
    Ana

    http://licenciaparacoser.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Mil gracias Rosa!!.Te agradezco que hayas pensado en mí!!: Un abrazo y a disfrutarlo...

    ResponElimina
  3. Felicidades por tu premio y muchas gracias por acordarte de mi.

    ResponElimina
  4. Felicitats Rosa, gràcies per pensar en mi.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Felicitats i moltes gracies , Rosa. Encara no visualitzo el premi, com ho puc fer per emportar- me'l?

    ResponElimina