Seguidors

dimecres, 23 de novembre del 2011

UN REPTE

Fa uns dies la Mar ens va llençar un repte a l'Ana i a mi,
 i és clar, com la carn és dèbil doncs totes dues vam recollir el guant.
 Aquí està la meva Juanita A-12, 
l'Ana va ensenyar la seva ahir,
Però... Mar, on és la teva? eh?
Hace unos días Mar nos lanzó un reto a Ana y a mí,
y claro, como la carne es débil pues las dos recogimos el guante.
Aquí está mi Juanita A-12,
Ana enseñó la suya ayer,
Pero... Mar, dónde está la tuya? eh?
 

I això, sabeu que és?
Y esto, sabeis que es?





3 comentaris:

  1. Les ganes amb les "juanites" van i venen, parlo per mi, jo no vull aparcar.ho perque coneixent-me, se que em costaría de reemprendre´l.
    Veig que ja has començat la bossa.

    ResponElimina
  2. EL Dear Jane se les porta..... jo fa anys que l'estic fent, i m'ho he agafat sense pressa.... de tota manera m'estic començant a plantejar si el faig sencer ó una versió reduïda, perqué a la marxa que porto, no l'acabaría mai. Aquest bloc t'ha quedat molt xulu! I el "jardin de la abuela" amb robes japoneses, fa bona pinta. Suposo que és per la bossa que surt al llibre. AH!!! I el banner, veig que l'has acabat, ets una màquina!!

    ResponElimina
  3. Eiiii, ja has començat el bolso japonès?
    Molt bona pinta. I la juanita molt xula.

    Petons,

    ResponElimina