Seguidors

dimarts, 14 de desembre del 2010

RETORN A BARNACITY

Dura tornada a la rutina però amb un bon botí.
Aquí hi ha las compras: 


Dura vuelta a la rutina pero con un buen botín.
Aquí están las compras:






A la merceria ENTRÉE DES FOURNISSEURS (Gracies Rosemary) de la rue des Francs Bourgeois vaig comprar unes cintes

En la mercería ENTRÉE DES FOURNISSEURS (Gracias Rosemary) de la rue des Francs Bourgeois compré unas cintas




A la merceria LA BOUTIQUE MODES & TRAVAUX a la Rue de la Pépinière que per cert és increïble i tenen de tot i força, van caure diverses coses: un esquema de DMC, uns fils, un cor per penjar a l'arbre i un marc de fusta en forma d'arbre de Nadal per posar-li un brodat.
No tinc fotos de la botiga perquè em vaig oblidar la càmara però tenen botiga online:



En la merceria LA BOUTIQUE MODES & TRAVAUX en la Rue de la Pépinière que por cierto es increíble y tienen de todo y mucho, cayeron varias cosas: un esquema de DMC, unos hilos, un corazón para colgar en el árbol y un marco de madera en forma de árbol de Navidad para ponerle un bordado.
No tengo fotos de la tienda porqué me olvidé la cámara pero tienen tienda online:








El Dissabte vam anar al MARCHÉ AUX PUCES, un lloc on el temps es va aturar un dia i on pots trobar tot el que necessitis per fer volar la teva imaginació. Vaig comprar un llençol antic brodat (10€) i una revista de 1928 (1.50€) que un cop emmarcada quedarà súper bé al meu racó de costura.

El Sábado fuimos al MARCHÉ AUX PUCES un lugar donde el tiempo se detuvo un dia y donde puedes encontrar todo lo que necesites para hacer volar tu imaginación. Compré una sábana antigua bordada (10€) y una revista de 1928 (1.50 €) que una vez enmarcada quedará super bien en mi rincón de costura.


















I per últim però no menys important LE BONHEUR DES DAMES al Viaduc des Arts, una botiga molt maca i ben decorada en la què em vaig atabalar de tantes coses que hi havia. Finalment vaig escollir un kit petit per brodar un cor a punt de creu i un farcellet amb 5 robetes.

Y por último pero no menos importante LE BONHEUR DES DAMES en el Viaduc des Arts, una tienda muy bonita y bien decorada en la que me puse nerviosa de tantas cosas que había. Finalmente escogí un kit para bordar un corazón en punto de cruz y un paquetito con 5 telitas.








































1 comentari:

  1. Rosa,qué sitios más chulos.
    Me va a venir muy bien tu información, ya que voy en Febrero.
    Besitos

    ResponElimina