Seguidors

dissabte, 28 de maig de 2011

RECICLATGE DE VIATGE

La creativitat ha tornat a treure el cap al meu cervell en forma de reciclatge: M'explico...
Quan viatjo, a la meva maleta sempre hi ha diverses peces de les que no m'importa desprendre'm si a la tornada em faltés espai o em sobrés pes.

Per exempleimagineu que aneu de viatge i mentre tothom compra records vosaltres compreu robetes (no disimuleu, segur que a mes d'una li passa) ... a l'hora de fer la maleta per tornar a casa ... S.O.S. no mi cap tot!!! o... socors la maleta pesa molt!!!

Aqui es on entra el RECICLATGE DE VIATGE, jejejeje

La meva família i jo ens anem de vacances el 28 de juny. Aquest matí estava repassant mentalment la roba per a reciclar que portaré a la maleta i he recordat uns pantalons blancs que fa segles que no em poso. He decidit tallar-li els camals per fer-los curts. Em faran un servei durant el viatge i si al final la meva maleta necessita espai els deixaré "oblidats" l'habitació de l'Hotel sense remordiment.Després he pensat ... que podria fer amb els camals sobrants??? i aqui es on la creativitat ha tornat discretament (la veritat es que pensaba que m'havia abandonat).Una aplicació, una cinta, unes boletes d'un antic joc de la meva petita ... et voilà!Una bossa per portar sabates a la maleta!Senzill pero atractiu!






La creatividad ha vuelto a asomarse a mi cerebro en forma de reciclaje: Me explico...
Cuando viajo, en mi maleta siempre hay diversas piezas de las que no me importa desprenderme si a la vuelta me faltara espacio o me sobrara peso.
Por ejemplo: imaginad que vais de viaje y mientras todos compran recuerdos vosotras comprais telitas (no disimuleis, seguro que a mas de una le pasa)... a la hora de hacer la maleta para volvera casa... S.O.S. no me cabe todo!!! ó Socorro la maleta pesa mucho!!!

Aqui es donde entra el RECICLAJE DE VIAJE, jejeje

Mi familia y yo nos vamos de vacaciones el 28 de Junio. 
Esta mañana estaba repasando mentalmente la ropa para reciclar que llevaré en la maleta y he recordado unos pantalones blancos que hace siglos que no me pongo.
He decidido cortarle las perneras para hacerlos cortos. Me haran un servicio durante el viaje y si al final mi maleta necesita espacio los dejaré "olvidados" en la habitación del Hotel sin remordimientos.
Despues he pensado... que podria hacer con las perneras sobrantes??? y aqui es donde la creatividad ha vuelto discretamente (la verdad es que pensaba que me habia abandonado). 
Una aplicación, una cinta, unas bolitas de un antiguo juego de mi pequeña
... et voilà!
Una bolsa para llevar zapatos en la maleta!
Sencillo, pero resultón!

dilluns, 23 de maig de 2011

FOTOGRAFIA

El passat cap de setmana he estat a Pals a l'Empordà i la veritat és que no he cosit gents, m'he dedicat a fer fotografies (la meva altra passió)i posar en pràctica els consells d'un petit taller de fotografia de viatge que faig  per internet amb la
Visiteu la seva web ja veureu que xula.

El pasado fin de semana estube en Pals en L'Empordà  y la verdad es que no he cosido nada, me he dedicado a hacer fotos (mi otra pasión) y poner en práctica los consejos de un pequeño taller de fotografía de viaje que hago por internet con
Visitad su web, ya vereis que chula.










dimarts, 17 de maig de 2011

HEXAGONITIS!!!


No se perquè no he escrit res durant tants dies... no tinc excuses, ja fa un temps que vaig dir-vos que estava una mica apàtica, bé, sembla que es algo més que una mica...
He fet algo, però poca cosa.
He passejat molt virtualment i he vist coses molt interessants. Com per exemple el blog de la Carmen Mª de
 Labores en el atico, 
que va encomanar-me la seva "hexagonitis", una activitat molt divertida que pots practicar a tot arreu, cosa que em serà molt útil en el meu proper viatge en avió.
Ja m'estic preparant el material per intentar passar el millor posible les hores que restaré tancada en aquesta enorme llauna que per molt que m'ho expliquin no entendré mai com és posible que pugui volar, jejejeje.


No sé porqué no he escrito nada durante tantos días... no tengo excusas, ya hace un tiempo os dije que estaba un poco apática, bien, parece que es algo más que un poco...
He paseado mucho virtualmente y he visto cosas muy interesantes.
Como por ejemplo el blog de Carmen Mª de 
Labores en el atico,
que me pegó su "hexagonitis", una actividad muy divertida que puedes practicar en todas partes, cosa que me será muy útil en mi próximo viaje en avión.
Ya me estoy preparando el material para intentar pasar lo mejor posible las horas que estaré encerrada en esa enorme lata que por mucho que me expliquen no entenderé nunca como es posible que pueda volar, jejejeje.






De moment n'he fet uns quants, ja veurem què en surt de tot això...
Espero que no es converteixi en un UFO com tots els que tinc aparcats al laboratori.

De momento he hecho unos cuantos, ya veremos que sale de todo esto...
Espero que no se convierta en un UFO como todos los que tengo aparcados en el laboratorio.

diumenge, 1 de maig de 2011

SECRET

Aquests dies he estat molt ocupada i no he pogut dedicar molt temps al blog, he de posar-hi remei.


Vaig a ensenyar-vos un nou projecte que vaig començar fa uns dies, és una cosa llarg termini que aniré fent sense presses, tinc un any per acabar-lo.
Començo amb molta antelació, ja ho sé, però em fa molta il.lusió i vull estar segura d'acabar a temps.
De moment el primer bloc, una barreja de Stich i Pach. 
No puc dir-vos molt, será un regal i no vull que la persona a qui està destinada sospiti res.
Hauria de mantenir-ho en secret però no puc evitar-ho ...

Estos días he estado muy ocupada y no he podido dedicar mucho tiempo al blog, tengo que remediarlo.
Voy a enseñaros un nuevo proyecto que empecé hace unos días, es algo a largo plazo que iré haciendo sin prisas, tengo un año para terminarlo.
Empiezo con mucha antelación, ya lo sé, pero me hace mucha ilusión y quiero estar segura de acabar a tiempo.
De momento el primer bloque, una mezcla de Stich i Pach.
No puedo deciros mucho, va ha ser un regalo y no quiero que la persona a la que está destinado sospeche nada.
Debería mantenerlo en secreto pero no puedo evitarlo...