Seguidors

dijous, 28 d’octubre de 2010

LLANES ROWAN


Fa unes setmanes, de compres pel Corte Inglés vaig descobrir un corner de llanes Rowan, no vaig poder resistir la temptació de acostar-me a veure d'aprop aquells cabdells de colors tan suaus, la Mª José una noia genial em va posar al dia en questió d'una hora (feia anys que no agafava unes agulles de fer mitja) i ara no puc parar, he fet un xal i ara començo una bufanda. 


Hace unas semanas, de compras por el Corte Inglés descubri un corner de lanas Rowan y no pude resistir la tentación de acercarme para ver de cerca aquellas madejas de colores tan suaves. Mª José una moza genial me puso al dia en cuestión de una hora (hacia años que no tocaba una agujas de hacer media) y ahora no puedo parar, he hecho un chal y ahora he empezado una bufanda.

diumenge, 24 d’octubre de 2010

CAPMANY

No se m'acut una forma millor per començar el meu blog que explicar un cap de setmana entre amiges boges pel patchwork amb una idea superchula y un final de tres estrelles. 



No se me ocurre una forma mejor para empezar mi blog que contar un fin de semana entre amigas locas por el patchwork con una idea superchula y un final de tres estrellas.